آیا بخاری برقی گزینه مناسبی هست؟

بخاری برقی اغلب بیشتر به‌درد فضاهای کوچک می‌خورد و به هت هزینه‌های زیاد مصرف برق معمولا زمانی گزینه بهتری است که در پی استفاده مداوم و بلندمدت نباشید. همچنین ، ناگفته نماند که بخاری‌های برقی از نمای بعضا خوشایندتری برخوردارند و در هر گوشه‌ای از منزل که به پریز برق دسترسی داشته باشید، می‌توان ازشان استفاده کرد. ضمن اینکه چون گازسوز نیستند، نگرانی‌ای از بابت انفجار و برگشت گازهای سمی نخواهید داشت. اما برای فضاهای بزرگ، بخاری گازی می‌تواند انتخاب مناسب‌تری باشد و در هنگام قطعی برق هم همچنان قابل‌استفاده خواهد بود.

نمایندگی بایترون در ایران

 

ازلحاظ برند، چه گزینه‌هایی برای انتخاب داریم؟

برای خرید بخاری گازی، گزینه‌های بسیار متنوعی در بازار موجودند:

 

 

نیک‌کالا: نیک‌کالا از باسابقه‌ترین برندهای ایرانی تولیدکننده لوازم گرمایشی گازی است. اگر به طرح‌های جدید و مد روز علاقه‌مندید، بخاری‌های گازی طرح شومینه این برند را ببینید. نیک‌کالا را برای خرید اجاق‌گاز هم به خاطر بسپارید.

آبسال: آبسال برند شناخته‌شده‌ای درزمینه تولید هم بخاری و هم کولر و ماشین لباس‌شویی است. در بین بخاری‌های این برند، مدل‌های فن‌دار و تابشی هم خواهید یافت.

توان: از دیگر برندهای قدیمی ایرانی درزمینه تولید لوازم گرمایشی می‌توان به برند نامی توان اشاره کرد. اگر دنبال بخاری گازی شومینه‌ای می‌گردید، مدل اورانوس این برند را هم ببینید.

سپهر الکتریک: سپهر الکتریک با محصولات متنوعی ازجمله کولر آبی، اجاق‌گاز و ماشین لباس‌شویی در بازار حضور دارد. بخاری‌های گازی این برند در دو نوع دودکش‌دار و بدون دودکش موجودند.

پلار: از دیگر برندهای ایرانی نام‌آشنا برای خرید بخاری گازی می‌توان به پلار اشاره کرد که بخاری دودکش‌دار شومینه‌ای هم دارد.

‌آی‌فادر: بخاری گازی مدل نوبل و فلورانس آی‌فادر جزو خوش‌نماترین مدل‌های این برند ایرانی‌اند که می‌توانید مدنظر داشته باشید.

صنام: صنام از دیگر برندهای مطرح در بازار داخلی است که طرح‌های مد روز هم دارد.

آزمایش: برند آزمایش برای کمتر ایرانی‌ای ناآشناست، برندی قدیمی و خوش‌نام با ده‌ها سال سابقه تولید. برای سالن پذیرایی می‌توانید طرح‌های کلاسیک این برند را مدنظر داشته باشید.