چرا ظرفشویی ناگهان خاموش می‌شود؟

 

خاموش شدن ناگهانی ماشین ظرفشویی از مشکلات شایع است که بر اثر عواملی برای هر برند ماشین ظرفشویی ممکن است رخ بدهد. اما چرا ظرفشویی ناگهان خاموش می‌شود؟ خاموش شدن ناگهانی بر اثر عوامل مختلفی میتواند رخ بدهد اما در هر صورت باید عیب یابی شده و برطرف گردد. جهت عیب یابی و برطرف کردن خاموش شدن ناگهانی ماشین ظرفشویی این مطلب را تا انتها بخوانید.

جریان برق

 ماشین ظرفشویی ممکن است در وسط شستشو متوقف شود یا خاموش شود به علت کمبود برق است. به همین دلیل، لازم است که ذغال سنگ الکتریکی برای ماشین ظرفشویی را بررسی کنید. همچنین پورت برق و کابل دستگاه را بررسی کنید. اگر چراغ ماشین ظرفشویی روشن باشد، به این معنی است که در منبع برق هیچ مشکلی وجود ندارد. برای عیب یابیجریان برق ظرفشویی، برق داشتن ماشین ظرفشویی لینکدین آی پی امداد را مطالعه نمایید.

درب ماشین ظرفشویی

در مرحله دوم، برای دیدن اینکه چرا ماشین ظرفشویی ناگهان متوقف شد، بهتر است پوشش ماشین لباسشویی را بررسی کنید. باز کردن و بستن درب یک بار و اطمینان حاصل کنید که آن را ببندید و آن را ببندید. شستن ظروف شروع نمی شود تا زمانی که درب به درستی بسته شود. اگر درب دستگاه در هنگام کار باز شود، این روند متوقف خواهد شد.

فیوز حرارتی ماشین ظرفشویی

فیوز حرارتی یک قطعه در داخل ماشین ظرفشویی از جریان مواد تشکیل دهنده مواد تشکیل دهنده مانند موتور و پنل در هنگام کشف دمای دستگاه برای مراقبت است. بنابراین، یکی از علل بسته شدن و توقف ناگهانی برای ماشین ظرفشویی، دریچه های حرارتی است.

پنل ماشین ظرفشویی الکترونیکی

پنل الکترونیکی ماشین ظرفشویی را در تمام توابع دستگاه کنترل می کند و سفارش شروع را صادر می کند و برای همه چیز پایان می یابد. بنابراین، ممکن است باعث نقص در پنل در خاموش شدن شود یا ناگهان یک ماشین ظرفشویی را در طول پخش متوقف کند. دامنه اسکن و کار فنی نیاز به تجربه دارد. اگر ولتاژ مورد نیاز را دریافت می کنید، اما عملکرد مورد نیاز انجام نمی شود، شما باید آنها را جایگزین کنید، که ممکن است نسبتا گران باشد. بهتر است ابتدا تمام گزینه ها را بررسی کنید و در نهایت به پنل ماشین ظرفشویی الکترونیکی بروید.

پنل کنترل ماشین ظرفشویی

گاهی اوقات، در برخی از مدل های ماشین ظرفشویی، علت ماشین ظرفشویی آنها را متوقف می کند یا آنها را به یک سوء عملکرد در کنترل پنل متصل می کند، همچنین کنسول نامیده می شود. پنل کنترل ماشین ظرفشویی شامل بالای دستگاه شستشو است که حاوی دکمه ها و صفحه نمایش است و اگر شکست خورده باشد، دکمه ها را ایجاد می کند و ماشین ظرفشویی را غیرفعال می کند و کنترل پنل را حل می کند.

فن و ماشین ظرفشویی تجهیزات آن

تهویه ماشین ظرفشویی در انتهای چرخه خشکشویی و در مرحله خشک شدن باز است تا فن بتواند هوا را از ماشین ظرفشویی بیرون بکشد. دریچه باز کردن درب و ظروف خشک خوب است اگر آن را باز نمی شود و یا استفاده از فن. همچنین، اگر این اتفاق می افتد، پنل کنترل خاموش خواهد شد و ماشین ظرفشویی برای کار متوقف خواهد شد. در لینکدین آی پی امداد میتوانید مطالب مربوط به تعمیر برند ماشین ظرفشویی خود را بخوانید.

ماشین ظرفشویی دقیق می تواند فن و تهویه ماشین ظرفشویی را تأیید کند و آنها را جایگزین کند، در صورتی که مشکلی وجود داشته باشد.

گرمایش ماشین ظرفشویی

یکی دیگر از دلایل بسته شدن ناگهانی یا توقف برای ماشین ظرفشویی، نقص در عنصر گرمایشی است. در بعضی از اشکال، این ممکن است رخ دهد اگر آیتم شکسته شود، یا یک مشکل به هر دلیلی. البته، از برچسب های دیگر برای آسیب، که به گرمایش ماشین ظرفشویی متصل است که آب در دستگاه گرم نمی شود و ظروف داخل ماشین ظرفشویی خشک نیستند. گاهی اوقات همان آیتم یک مشکل را نشان نمی دهد و یک مشکل با سیم یا دریچه وجود دارد. حل این مشکل جایگزین عنصر گرمایش است.