مهمترین روش های تعمیر اسپرسوساز

تمیز کردن

این یک حقیقت میباشد که اغلب مشکلات دستگاه اسپرسو ساز ناشی از تمیز کردن نادرست آن میباشد تا خرابی خود دستگاه، بنابراین تمیز کردن روزانه آن باعث پیشگیری از خرابی و بهبود کیفیت قهوه می شود.
هزینه تعمیرات اسپرسو ساز زیمنس در محل و منزل
سبد فیلتر:

پیشنهاد می شود روزانه با آب داغ سبد فیلتر اسپرسو ساز را تمیز کنید. روش معمول این است که سبد را با آب داغ خیس کرده و با مواد شوینده مخصوص اینکار آن را بشویید تا رسوبات آن جدا شود.
گروه هد:

هر روز صبح گروه هد دستگاه را تمیز کنید. یک قاشق چایخوری از پاک کننده را در سبد فیلتر که داخل پرتافیلتر است بریزید. پرتافیلتر را به گروپ هد وصل کنید.دکمه تحویل قهوه را برای ۱۰ ثانیه روشن کنید و سپس دوباره قطع کنید.اینکار را چهار بار تکرار کنید.پرتافیلتر را درآورید و پس از شستشو دوباره به دستگاه متصل کنید. دکمه تحویل قهوه را دوباره به مدت ۱۰ ثانیه روشن کرده و سپس قطع کنید. اینکار همچنین کمک می کند که بدون مواد شوینده در طول روز از دستگاه اسرپسو ساز خود بتوانید استفاده کنید.
نازل بخار:

نازل بخار آب باید همیشه و در هر زمان تمیز نگه داشته شود. بعد از آماده کردن کف شیر با کمک بخار آب حتما شیر را پاک کنید. اگر متوجه شدید که تمامی جت های بخار کار نمی کنند با کمک گیر کاغذ میتوانید به صورت موقت و کوتاه مدت آن را پاکسازی کنید و در اولین فرصت با یک ماده شوینده آن را تمیز کنید.
نرم کننده آب:

اگر در منطقه خود آب سخت(آب حاوی نمک های معدنی) داشته باشید، یک فیلتر آب اختصاصی باید نصب شود. جمع آوری مقیاس در دستگاه های قهوه یک مشکل دشوار است و به طور مرتب جایگزین فیلتر ها با حجم آب مورد استفاده شما ضروری است.تعویض متداوم فیلتر آب برای جلوگیری از خراب شدن دستگاه ضروری است.

فراموش نکنید از آنجایی که روز به روز تکنولوژی به کار رفته در لوازم خانگی از جمله دستگاه های اسپرسو ساز در برند های مختلف پیشرفته تر می شود، کمک گرفتن از کارشناسانی که با تکنولوژی روز استفاده شده در ساختار اسپرسو ساز در برند های مختلف آشنایی کامل دارند، از اهمیت ویژه ای برخوردار می شود.

خرابی لامپ ،عدم گرم شدن اسپرسو ساز،قهوه به جوش می آید و می جوشد،عدم گرم ماندن قهوه پس از دم کشیدن ،خرابی ترموستات،خرابی المان گرم کننده،خرابی در المان دم کننده،حرارت آب بالا می رود ولی از لوله وسط خارج نمی شود.